Bilder på lägenheten

Tänkte lägga upp några bilder på Jespers lägenhet :) den är sjukt fin!


Kommentarer
Trees, mamma i London, säger:

vilket jattefint GOLV :D och fint litet kok!

Svar: Ja eller hur! :D
Emelie Olofsson

2012-06-16 | 19:16:05
Bloggadress: http://mangofisk.se
Trees, London säger:

hej :D vad roligt att ni funderar pa bebis!
ja jag kan beratta lite om hur det forandrades :)
man kan saga sahar.. "hemmafru for 1 ar" istallet for en dag som du skrev ovan haha.
Men det ar verkligen underbart!!
sa fort du far upp bebisen pa brostet sa var graviditetssymptomen som bortblasta :) (tankte om du e nervos infor den ocksa)

En grej som manga glommer"? att skriva ar att det ar ganska ensam iborjan som mamma. Men det gar over efter ett tag, man borjar ju hanga med andra mammor ;)
Ens prioriteringar blir ju annorlunda ocksa, bebisen kommer forst! Men det ar inget jag kanner att jag "offrat" for det faller bara naturligt!
Vet namligen andra mammor som kanner sig "fast" Du fattar nog! Det blir ju bara till vad man gor det, eller hur!

Jag vill till o med ha fler, NU haha!
En till grej, lite minus e att jag har kompisar som slutat prata med en bara for att man blev gravid/far barn. Men det visar ju bara att de Inte var riktiga kompisar, sa jaa! Men lite ensamt var det allt, i borjan!

Iallafall, jag trivs som mamma, det ar det basta som hant mig. Finns inget finare och battre.
Hur tanker du? Lycka till ;)

2012-06-28 | 17:55:30
Bloggadress: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback