Hoppsan

När jag låg på sängen nyss så slog det mig plötsligt att det va något jag skulle göra, men vad? Min hjärna gick på högvarv i ca 2 minuter innan jag kom på det. Jag skulle ju packa! PANIIIK!!! Jag flög ur sängen och slet fram väska och massa kläder! Men så såg jag att klockan bara va 16... Va fan ska jag få panik för när jag har hela kvällen på mig att packa och packa om sisådär femtioelva gånger som jag alltid gör. Jag är lite virrig va? Som vanligt då! Den dagen jag blir normal lär jag nog bli rädd, för det är inte ofta det händer att jag har en dag där jag gör allt så som man egentligen ska göra! Men jag ska packa nu, så får berätta mer om mitt sätt att leva senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback