Hem

Nu sitter jag och väntar på båten. Skulle egentligen ta båten ikväll, men ville hem tidigare. Så vi fick stressa iväg till båten :P men det gick bra. Jag är ju här nu. Fick lite panikångest förut. Därför blev jag tvungen att ta tidigare båt. Hatar sånna här dagar.. Jag hade det igår också :S men det blir bättre sen när jag har kommit hem tror jag. Nu har jag varit iväg så länge och då brukar jag kunna få ångest. Tråkigt bara att jag och Jesper får kortare tid att umgås <3 men han kommer förhoppningsvis till Gotland om två veckor! Innan dess är det sjukt mycket jag ska hinna med! Tatuera mig x2, träffa hunden, gå på massa möten, träffa kompisar, ta hem hunden, ha övernattningsparty med Ida, Tilde och Smilla och så ska väl Fanny sova över nån dag på höstlovet ;) vilket långt inlägg det blev! Nu ska jag ta det lite lugnt innan det är dags att gå på båten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback