Nikotin

En av dom sakerna jag ångrar mest är att jag började röka! Just då tyckte jag att det var coolt och häftigt att röka, men det är bara idiotiskt! Man förgiftar sig själv. Hur bra är det? Om jag kunde gå tillbaka till jag var 11 år och veta det jag vet idag, så skulle jag aldrig testa att röka! När jag var mindre var jag sjukt nyfiken på cigg, så det var inte så konstigt att jag testade. Men det ångrar jag.. Nu har jag rökt konstant den jag var 16, alltså har jag rökt i 5 år snart. Men jag känner mig inte 100% redo att sluta, så det är ingen idé att försöka. Då kommer jag bara misslyckas och känna mig misslyckad, och då blir det bara svårare att försöka igen! Så jag säger bara en sak: börja aldrig röka, för du kommer ångra dig när du blir äldre!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback