Väntar

Väntar på att en doktor ska ringa mig så vi kan diskutera hur vi ska gå vidare i utredningen om vad jag är för sjuk. Vet inte hur många olika test och prover dom tog förra veckan, men inget fel hittar dom.. Ska be att få göra lite allergi-test på pälsdjur osv. Men jag mår dåligt även fast jag är hos Jesper, och här finns inga djur. Men det finns ju sjukt många olika allergier.. Jag hoppas jag kan få kolla det snart ändå. Jaja, skriver bara om tråkigheter :P idag ska jag iaf ta mig till Hässelby och möta Maria :) det blir första gången någonsin som jag åker t-bana ensam :P men det ska nog gå bra. Hamnar jag helt åt helvete så är det bara att ta upp mobilen och kolla i appen "res i Sthlm". Jag älskar den! Nu ska jag duscha och göra mig i ordning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback