Hej hej!

Sitter utanför vid liljevalchs och chillar. Använder Jespers surfplatta. Är ännu lite ovan med den, så det här inlägget lär ta tid att skriva! 
Smilla och Jesper är ännu kvar på grönan. Jag fick lite panik på allt folk och alla getingar överallt! Så gick hit och satte mig i skuggan. Jag vill hem, men det lär nog dröja. Men bara Smilla och blir nöjd så är jag nöjd :) 
Försöker fokusera på nånting annat. Leker med surfplattan lite. Försöker hitta lite roliga appar. Min mobil är stendöd, så det blir intressant att ta sig hem utan "res i sthlm" appen.. Har bara åkt två gånger, men har typ resvägen i huvudet! 
(Jesper vann en 2 kilos kexchocklad  till mig, så nu hoppas jag att min pms går över!)
 Puss puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback