Trött

Har inte orkat blogga på några dagar. Vill att appen ska börja funka snart. Det är inte kul att blogga på datorn :P
Jag är iallafall sjukt trött idag.. Kom med båten igår kväll. Har sålt massa kläder och smycken idag! Har rensat garderoberna :) än så länge har jag fått ihop närmare 1000 kr, så är ganska nöjd! Imorn kommer fler folk och kollar! Behöver verkligen pengar den här månaden. Hade äckligt mycket räkningar :P tur jag har frysen full med mat! Åker till Jesper imorn så behöver inte tänka så jättemycket på att få pengarna att räcka. Det är lättare när man är två som delar på kostnaden :)
Nu jävlar ska jag sova så jag orkar sälja mer kläder imorn ;)
Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback