Wie!

Jag tror min kissemiss är dräktig :) hon har alltid varit väldigt smal och aktiv. På senare tid har hon blivit svullen om magen, och det blir bara mer och mer för varje dag tycker jag :) hon äter inte mer än hon har gjort tidigare, så kan nog utesluta att hon är fet! En kompis hade henne förut, och då fick hon va ute. Så hon har nog varit ute och haft kul ;) älskar kattungar, så hoppas på att det ploppar ut några :) jag vet också att det kan uppstå komplikationer under förlossningen och även efter. Jag ska prata med veterinären om allt man behöver tänka på! Har även börjat kolla runt bland vänner för att se om nån vill ha en liten kisse :) så jag håller tummarna nu! Svårt att se hur svullen magen är på bilden kanske, men hon har alltid varit väldigt smal så jag ser skillnad iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback