Gotland idag!!

Idag ska jag äntligen hem till min älskade ö! Åh va jag saknar alla underbara människor! Jag saknar min lägenhet så sjukt mycket :O Min lilla fina lägenhet. Haha. Jag saknar till och med att höra folk som pratar gotländska! Fan va skönt det ska bli att få komma hem och sova i min stora säng! Jespers säng är liiiite för liten :P Jag vaknar flera gånger per natt för att jag knappt får plats. Jesper tar fan upp hela sängen.. Tur att min säng hemma är större, så jag kan få sova klokt i helgen ;) Jesper åker tillbaka hit till Sthlm på söndag men jag stannar till nästa torsdag eller fredag :) Det är så jävla jobbigt att pendla typ varje vecka.. Har inte ekonomi till det heller :P Men jag vill ju va med Jesper så ofta det går, så då får ekonomin bli lite lidande! Jag har överlevt så här långt iaf! ;) Mat är ju inte viktigt!? Eller..!!? Nej jag skojar bara. Jag vet att mat är viktigt. Jag har inte ätstörningar, om nu nån tolkade det så! ;)
Nuu ska jag fortsätta packa. Det tar ju alltid 15 år för mig att bli klar.. Men ska inte ha med så mycket. Tror jag! Det visar sig..
Ha en fortsatt bra dag :)

Kommentarer
Sannalitens.se säger:

Svar: Jaa jag med! Tänk om man hade obegränsat med pengar; Vad mycket kläder man skulle ha då! :)

Svar: Haha ja då hade jag köpt alla kläder jag såg! Är liiite shopaholic ;)
Emelie Olofsson

2012-07-07 | 11:14:44
Bloggadress: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback