Livet

Livet är inte alltid lätt. Sen förra våren så har flera st nära/bekanta/vänners vänner gått bort, och det gör lika ont varje gång. Häromdan dog en väldigt ung tjej som precis skulle fylla 13! Hon tog självmord, sorgligt nog. Har suttit och läst på Facebook vad folk har skrivit till henne och om henne. Hon va mobbad, vilket ledde till att hon tog sitt liv. Jag blir både ledsen och förbannad på samma gång!! Hur kan det få gå så långt? Varför gjorde inte skolan nånting? Varför blundade alla för vad som pågick? Varför!!! Jag förstår inte vad man får ut av att mobba någon som antagligen redan mår psykiskt dåligt! Jag hoppas detta kan bli ett uppvaknande för alla inblandade, som agerade fel! Det är fan inte okej när sånt här händer. Jag blir ärligt talat rädd.. Varför agerade ingen vuxen? Det kan ju inte ha pågått helt utan att någon märkte det? Det är så sjukt sorgligt, och jag tänker mycket på den unga tjejen och hennes närstående just nu. Nu måste vi sätta stopp för mobbningen, på riktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback