Nyktert!

Idag är det 23 veckor sen jag drack någon form av alkohol! Fy fan va jag är stolt över mig själv! Varför gjorde jag inte det här tidigare? Man mår ju så jävla mycket bättre, både fysiskt och psykiskt! Jag trodde verkligen inte att jag skulle klara mig så här länge utan alkohol :) Men allt går bara man vill! Har en underbar pojkvän, underbara vänner och en underbar familj som har stöttat mig så sjukt mycket! Tack för att ni finns <3 Utan er skulle det aldrig gå! Nu har jag insett att man kan ha exakt lika kul utan alkohol! Jag har ju nästan roligare än alla andra som är fulla på fester, för det är så jävla kul att studera hur deras beteende ändras i takt med att dom får i sig mer alkohol ;) Sen är det jag som kommer ihåg dagen efter vem som gjorde bort sig ;) Det skönaste är nog att jag slipper bli bakis!! Alkohol missbrukas överallt, hela tiden. Det är fan inte okej! Varför ska man behöva alkohol för att kunna va social på fester och på krogen? Tycker det är synd att alkohol är en sån stor grej bland ungdomar i dagens samhälle.. Vissa har verkligen inte kunnat acceptera att jag inte vill dricka! Men jag står på mig!! Jag KAN leva utan alkohol!!! Hurra för mig ;) Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback