Tröttsamt

Gud så trött jag är.. Har egentligen inte gjort nått tröttsamt senaste dagarna! Jag har inte orkat blogga för det har varit mycket annat jag har behövt lägga energi på. Igår tog jag ut min jävla p-stav! Äntligen!!!!! Tål inte hormonet i den. Åt mini p-piller förut och det är tydligen samma hormon i dom! Kul att samma barnmorska som gav mig mini piller satte i staven.. Hon borde ha lite mer koll kanske? Aja, nu är den ute iaf och jag har ett fint sår som minne ;) Ont gör det också. Fick ett tryckbandage för att det inte ska bli blåmärke. Med det på kunde jag knappt böja armen, för staven sitter på insidan av överarmen. Har känt mig lagom handikappad! Tog nyss av det, och jag ryser till varje gång jag ser såret.. Det sitter ju ett typ av plåster på, men bara tanken på att det finns ett hål in i armen gör ju att man blir lite svimfärdig! Men det va värre nät jag satte i den, för då kunde man ju se och känna att det va nått under huden. Hu! Ska nog tänka på nånting annat nu ;)
Säljer typ hälften av alla mina kläder just nu! Har nog slått i huvudet eller nått.. Mina kläder är mina älsklingar!! Men nu får dom nya hem och nya ägare.. Det positiva är att nu kan jag köpa massor av nya kläder ;) Hehe..
Nu ska jag fan diska! Ha en fortsatt bra kväll

Kommentarer
Sanna säger:

Jag hoppas jag får en chans att titta på kläderna!!? ;)

2012-07-11 | 23:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback