Fredag!!

Idag är det fredag, vilket betyder att imorn är det lördag och då åker vi till Linköping! Vi ska hem till Jespers faster, för jag har aldrig träffat henne och hennes familj. Ska bli kul :) Sen efter att vi har ätit middag där så ska jag hem till min Angelica!!!! Har inte träffat henne sen studenten! Den jäveln flyttade ju till Linköping! Så jag ska passa på att krama henne ordentligt i helgen ;) Ska försöka hinna till bolaget imorn och köpa alkoholfritt vin och nån alkoholfri cider så vi kan ha en riktigt mysig kväll :) Åh va jag längtar! Kan inte den här dagen gå lite fortare? Jag har ingenting att göra typ.. Städade och tvättade igår så det behövs inte! Kanske ska packa inför imorn? Kan va en bra idé att börja nu, för jag tar längst tid i världen på mig när det gäller att packa. Brukar alltid packa om i väskan minst 20 gånger :P Jag är inte normal! Men varför ska man va normal när man kan va speciell istället? Mycket roligare!

Kan inte blogg-appen börja fungera snart?! Blir galen av att blogga så här! Jesper har inget internet i lägenheten så jag använder safari på min iPhone.. 3G är så jävla segt om man jämför med mitt trådlösa internet hemma :P Jaja, det finns värre problem!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback