God morgon, typ

Sitter framför tvn och kollar på Disney channel med min pojkvän ;) Vi kollar fan jämt på barnprogram! Tur vi är lika barnsliga båda två. Det är därför vi passar så bra ihop :P Vi har inte direkt ett normalt förhållande, enligt andra. Håller faktiskt med! Haha. Ibland när vi håller på och fånar oss brukar jag stanna upp och säga: "Alltså.. Tänk om någon kunde se oss nu. Folk skulle ju få men för livet!"
Jag är faktiskt sjukt glad att jag har Jesper! Han är den bästa killen jag någonsin träffat, och jag skulle inte kunna se mig själv med någon annan! Han gör mig så jävla lycklig :) Jag kommer aldrig släppa honom! Nu har vi varit tillsammans över 6 månader, och vi har känt varann i ca 2 år. Jag vet att det kommer vara han och jag för evigt <3

Kommentarer
Elin säger:

Fin blogg! :)

2012-06-30 | 10:18:15
Bloggadress: http://elinz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback