Hemmafru!

Just nu ligger jag på sängen och vilar lite. Leker hemmafru idag, så har städat och diskat och sorterat tvätt sen kl 7 imorse! Jesper börjar jobba kl 6 och jag vaknade när han gick upp. Jag tänkte somna om, men jag blev så sjukt jävla pinknödig! Försökte ignorera det, för ibland går det att somna om ändå, men idag gick det fan inte! Trodde jag skulle explodera så det va bara att krypa ur sängen! Jag hann vakna till lite då, så jag struntade i att somna om :P Jag blev hemmafru för en dag istället ;)

Ska snart ner i tvättstugan här för första gången. Spännande! Det finns en mangel där nere och en sån antikvitet ser man inte varje dag! Jag tänker dock inte testa den. Det kan sluta illa! När jag va liten fick jag tvångstankar om att stoppa in handen i en sån, men pappa stoppade mig varje gång :P Haha..
Nu ska jag plocka fram snabeldraken tror jag! Behövs dammsugas!
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Leone säger:

Haha nej manglar ska man ta det försiktigt med.

Sv. Tack snälla du. Jag använder en Nikon D7000.

2012-06-28 | 18:45:00
Bloggadress: http://lingers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback