Tja

Idag är det lördag! Skönt :) jag ska bara slappa hela dagen. Får ta en promenad med Elise sen, för jag ska hämta en jacka :P har tittat på dr. Phil nu. Det handlade om en ung kille med grava alkoholproblem. Han drack någon form av alkohol ungefär var 15:e minut varje dag :S i slutet av programmet verkade han fatta lite att det inte är normalt. Men jag vet hur det känns att höra av andra att man har problem. Det spelar ingen roll om 6815767543 personer säger att man är missbrukare/beroende. Man måste komma till den insikten själv innan man söker hjälp. Det tog många är för mig, men jag är här nu :) jag är där jag hör hemma och här kommer jag stanna! I nykterheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback