Hjälp

Jag har alltid haft svårt för att be om hjälp. Jag vill klara allt själv! Men jag behöver hjälp. Jag behöver hjälp med det mesta faktiskt.. Hur mycket jag än kämpar för att klara allt själv så går det inte. Nu hamnar jag snart i en återvändsgränd och jag vill inte! Jag vill stanna på den rätta vägen. Jag vill inte hamna fel igen! Jag går ofta vilse på vägen, men jag hittar alltid tillbaka på något sätt. Men nu vet jag inte hur lång tid det tar innan jag är där igen, där jag hör hemma, där jag mår som bäst! Jag försöker fokusera framåt och glömma det gamla, men det är så satans svårt ibland.. Nu vill jag bara hem och lägga mig under täcket och gömma mig. Men man kan inte gömma sig för sina tankar och känslor. Dom hittar en alltid till slut.. Det enda man kan göra är att konfrontera problemen och hoppas på att morgondagen är lite ljusare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback