Lite om mig

Det jag nu tänker skriva om är ganska jobbiga saker.. Jag har funderat fram och tillbaka på om jag ska dela med mig av min historia så här öppet på min blogg. Men nu har jag bestämt mig! Jag vill få andra som har varit i samma situation att förstå att det finns alltid en väg ut. Det blir alltid bättre! Jag har en väldigt stökig bakgrund med missbruk, kriminalitet och självskadebeteende bland annat. Jag har suttit på behandlingshem, bott på ungdomsboende, haft LVU och nu har jag en lägenhet med stöd från personal. Jag har ADHD och atypisk autism, vilket gör mitt liv onödigt jobbigt ibland. Nästan varje dag märker jag av mina diagnoser, men jag låter mig inte nedslås! Jag har dessutom panikångest nästan varje vecka. Förut hade jag det varje dag, så jag lär mig mer och mer att handskas med det. Det finna mycket, mycket, MYCKET mer jag skulle kunna dela med mig av, men det får bli en annan dag. Sist vill jag bara säga en sak: döm mig inte för den jag en gång varit, döm mig för den jag är idag! Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback