Nykter alkolist

Jag är inte stolt över att jag är alkolist, men jag är jävligt stolt över att jag numer är en nykter alkolist! Har inte druckit på 32 veckor nu och det känns så jävla bra. Vissa dagar vill man bara ta ett glas vin och försvinna från verkligheten ett tag, men sen påminner jag mig själv om att verkligheten alltid hinner ifatt en. Så det är inte värt det. Min nykterhet är det mest dyrbara jag har just nu och jag måste verkligen ta tillvara på den här möjligheten till ett bättre liv! Alkohol är inte det viktigaste i världen, men ibland suger det att jag är 20 år och inte kan dricka! Men jag vill inte dricka och jag tänker inte dricka! Jag kan festa nykter och jag försöker vänja mig vid att gå på krogen nykter. Det är jobbigt, men jag älskar fan att gå ut och dansa! Man behöver inte alkohol för att ha kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback