P-stav!

Har haft min p-stav sen februari i år. Biverkningarna är sjukt jobbiga! Senaste tiden har jag inte kunnat äta nånting för jag har så ont i magen :/ måste ta ut den så fort som möjligt. Inte okej att man ska behöva må så här dåligt.. Det är inte värt det. Jag har sjukt jobbiga humörsvängningar hela tiden. Ena stunden är jag förbannad och sen blir jag ledsen och nedstämd. Har ångest typ varje dag och är sjukt trött. Måste ibland lägga mig och sova flera gånger per dag, och det har jag aldrig nånsin kunnat göra innan! Inte ens när jag va liten kunde jag sova middag på dagarna! Pallar inte må så här dåligt bara för att slippa bli gravid :S men jag kan inte äta p-piller heller, så måste hitta nått annat preventivmedel. Fan va jag blir trött på det här.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback